cerengeredeli Sumeyyeinel00 benimde kesem böyle yuvarlakti kız bekliyoruz. Sizin içinde hayırlısı olsun. Ben anlamam bu arada umutlanmayin dediğime. 🙄
Sibelbozo Banada tahmin yapar mısınız bide benim kese normal mi bebek aşağıda mi sizce Ortada olan bebek değil bu arada köşede altta olan dedi doktor Elamomy
Nikiniki98 Elamomy  Lütfen bakarmısınız banada 6 hafta