Wee baby biberon kullanıyorum. Ucu 1 numara olmasına rağmen çocuk hemencecik bitiriyor. İnternetten uç baktım bendeki uç yavaş akışlı olarak satılıyor. Ama yavas akış olsa hemen bitiremez tek delik ama emdikçe hüp hüp gidiyor. Sadece uç olarak alsam hangi marka ne alabilirim? Her marka uyarmı biberona bir yardımcı olabilecek olan var mı