Serenkrglmz Çok heyecanlı çok duygusalım bi o kadar da korkuyorum erken olduğu için İdrar da protein kaçağı ve şekerle bu haftaya kadar bekledik 3 kilo da olunca doktorum beklemek istemedi Dua edin kızlar küveze girmesin kızçem yanımda olsun bayram şekerim 🫠🥹
Rozzzzaa Serenkrglmz hiç korkma canım bende 37+1 de aniden suyumun gelmesiyle doğum yaptım bebiş kuveze girmedi çok şükür emme refleksi solunumu iyiyse inşallah kuveze almazlar geçmiş olsun size