Kızlar 2 yaşında oğlum var 2 hafta sonra kızım doğacak haliyle oturma odasında beneği koltuğun üzerine bırakamam oturma odasınada beşik almayı düşünüyorum yada alternatif farketmez . Maksat oğlum hem alışana kadar bebişin üstüne abanmasın hemde yatırdığım yerde ulaşması çok kolay olmasın bu şekilde düşündüö tecrübeli annelerin fikrini bekliyorum