gokcekocyigiit ikizlerin_annesi__ bir kaç gün sonra tekrar edin, bu değere gri değer deniliyor, sağlıkla yükselsin İNŞALLAH 🌸
ikizlerin_annesi__ gokcekocyigiit öyle miiii gebelik yok mu yani ama benim değerim 7.7 değil mi normalde 5 üstü gebelik olmuyor mu
gokcekocyigiit ikizlerin_annesi__ yok da diyemeyiz var da değer yeni İNŞALLAH güzel artışını görelim de var diyelim, sağlıkla ilerlesin, 2 gün sonra yine ver kan 🙂 hadi güzel haberlerini bekliyoruz 🌸
ikizlerin_annesi__ tahamommy adetime 4 gün var daha ondan düşük olabilir değil mi ? Evet 2 gün sonra tekrardan kan tahlili yaptıracağım
ikizlerin_annesi__ gokcekocyigiit aminnn amin inşallah normalde adetime 4 gün var inşallah hayırlısıyla artar