Melikeakts Kızlar, Baş; 33 haftalık, bebeğin uzunluk; 30 haftalık bu şekilde önde gidiyor bebeğin, benim gibi olan var mı tedirgin ettiler başı önde gidiyor diye. (Kendi haftam 31 haftalığım.)
staRmama Melikeakts benim oglum da öyleydi hiçbir sorun olmadı ama detaylı bakılması gerekiyor perinatolojide
ebru4028 Melikeakts benimkide önde birkaç hafta olduğu sürece sıkıntı olmadığını söyledi doktor önemli olan kafa içi yapıları onlarda bi sorun yoksa ileri olması sorun değil genetik oluyormuş çoğunlukla
Ecemesen Melikeakts merhaba benımde ilk hamileliğim 36+2 haftalığım benımde doktorum bebeğin başı büyük dedi normal doğumun zor olur dedi sıkıntılı bi durum mu dedim hayır genetik olarak babaya çekmiş olabilir dedi önemli olsaydı detaylıya gönderir test falan yapardı diye düşünüyorum için rahat olsun ben sadece doğumdan korkuyorum zor olur dedi devlet takipliyim devlette normal doğuma teşvik ediyo isteğe bağlı sezaryan yapmıyorlar napıcam bende bilmiyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Melikeakts ebru4028 doktorlar öyle bir söylüyorlar ki yani bilmeyen insan tedirgin olup korkuyor.. Çok teşekkür ederim❤️
Melikeakts Ecemesen genel ultrasona bakan doktor böyle korkuttu kendi doktorum bence bi sıkıntı yok dedi ama için rahat edecekse peritanolojiye randevu al dedi. İnşallah hepimizin doğumu su gibi olur.Sağlıkla alalım kucağımıza
Sinemmm1996 Ecemesen Bende de durum aynı kafası büyük doğum kanalına girmez dedi Araştırma hastanesi takipliyim sezaryen randevusu verdiler 7 nisanda kısmetse. 37. Haftamda dogum olcak önden gittiği icin daha fazla beklemeye gerek yok dedi doktorum
Rozerinnn6301 staRmama Merhaba bana tekrar bakar mısınız acaba diğer kontrollerde at demiştiniz de ☺️
Ecemesen Melikeakts içiniz rahat etcekse bi gidin isterseniz amin inşallah herkesin doğumun kolaylıkla geçsin inşallah 🙏
Ecemesen Sinemmm1996 anladım bende tedirgin bi şekilde bekliyorum işde normal doğuma zorlucaklar gibi gün vericem falanda demedi keske versede sezaryana gün bende korkarak beklemem doğumu 😏
Rozerinnn6301 staRmama Teşekkür ederim sizide rahatsız ediyorum sürekli yurt dışındayım çok geç söylüyorlar 🥲 Bir sonraki rendavuyu da 12 mayısa verdi belki söylerler diye umut ediyorum size mutlaka haber vereceğim . Birde ben sürekli vajinal ultrason ile muane oluyorum 6 aydan sonra karından bakarız dediler zararı olmaz değil mi?