ignur Kurtajdan sonra ilk reglimi 33 günde oldum normal de döngüm 23 Şimdi yine regl oldum 20. Günde Sizde de boyle oldu mu?
Katya1 ignur merhaba canım bnmde reglm bitmişti bir hafta sonra tekrar olmuştum ve yaklaşık 12 gün sürmüştü kanamam endişelenip doktora gidince bir kaç ay böyle düzensiz olması normal rahim kendini toparlıyomuş.
ignur Katya1 yaa sevindim.. Ama kırmızı renk değil 3 gündür çok az kahverengi geliyor yerleşme mi acaba dedim olabilir mi kii