Happyka Beyazmelekkk o batma hissini biliyorum geçer zamanla , bebeği sık sık emzirmeniz gerekiyor rahim öyle toparlanır , ağır kaldırmayın hiç ama hiç
Beyazmelekkk Happyka normal o zaman batma olayı ? Bebeği emziriyorum tam bosaltmayinca da pompa ile sagiyorum hatta . Sıvıdan kastı kanama mi acaba daha tam bitmemiş yani ?
Happyka Beyazmelekkk bol bol yürüyüş yapın evde fazla oturmayın öyle çabuk iyileşecek, ağrı kesici için varsa , benimde ilk sezaryanda tecrübem yoktu acı çektim çok , 2 sezaryanda Ağrı hiç birşey yoktu eve gelince temizlik bile yapmıştım 🤣
Foreverr Elanur63_ ne demek canım hiç korkma sen tedbirini al taktir allahın mümkün olduğunca dikkat et kendine malum sezaryen olunca soğuktan uzak olmak gerekli ayağını sıcak tut bol bol su iç bazen gerçekten bi anda yanıyo dikişimn orası noluyo felan diyorum sonra geçiyo öyle kalıcı bi ağrı değil ilerleyen zamanlarda nolut bilemem ama o zamanlarda ben sana yazarım 😇🥰
Elanur63_ Foreverr Allah razı olsun inşallah sorunsuz kucağına alırsın duamda sanada yer vericem her zaman güzel haberini bekliyorum inşallah tekrar tekrar tşk ederim hayırlı geceler olsun inşallah 🤲
Masalnuray123 Elanur63_ bende öyle kızım 8 aylık ben 1 aylık hamileyim ve sezeryan bende çok korkuyorum gerçekten
Elanur63_ Masalnuray123 Allah yardımcınız olsun inşallah sizinde arası baya yakın inşallah güzel geçer hepinizin kolay değil bir can çıkıyor insandan rabbim kolay olanı vaktiyle sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah kardeşim
Foreverr Elanur63_ senden de razi olsun canım hepimiz alalım kucağımıza evlatlarımızı sende benim duamdasın hiç korkma zaman hızlı geçiyo bubda ben anlamadim bile zaman nasıl geldi geçti 😊
Seymanurkurt Elanur63_ Allah razı olsun canım rabbim tüm hastalara şafi ismiyle şifa versin inşallah ♥️🤲
Kumsalzeyus Beyazmelekkk iyileşiyor başta çıkmıyor beninde sonradan çıkıyor ilk günden beter oluyor um WC ye bile gidemiyorum eğilip oturamıyor zulüm gibi oluyor bana sürekli sıcak suya giriyor um biraz rahatlatıyor
Beyazmelekkk Kumsalzeyus iyileştiği için mi batma falan hissediyorum karın içinde? Bende endişe ettim sorun mu var diye ama Dr kontrolde söylerdi heralde. Rahmin henüz kapanmamış olması da normal mi sizce sıvı var dedi . Sıvı olarak neyi kastetti anlamadım kanama mi acaba henüz atmamış vücudum?
Beyazmelekkk Happyka bende ilkinde karın içinde batma hissetmedim bunda hissedince korktum bir sıkıntı mı var dikişte diye