Basra @Annekuzusu06666 Bence Senin Kii Dee Kız🙂Kız Senesi Diyorlar Bakalım.Doktor Haftaya Belli Oluur Dedii.Hayırlısıı Olsun🫠
Annekuzusu06666 Basra ayy inşallah hayırlısı bi oğlum var ama benim içimden hep kız geçti bende özele gidicem 12 de belki söylerse
Basra @Annekuzusu06666 Hayırlısı Olsun İnşallahh Benim Dee Bir Oğlum Var.😊Sağlıkla Gelsinler İnşallahh