Nilayy95 Sevimaltnn tabiki gerekli. İlk gün değilde ertesi gün ağrı oluyor. İki doz oldum hatta bugün ikinciyi oldum
Sevimaltnn Nilayy95 bazıları ikinciyi yaptırmadım diyor okudugum kadarıyla ikinciyi ne kadar aralıkta oldun
sehnazz000 Sevimaltnn ben oldum Olup olmamak size kalmış araştırıp ona göre karar verebilirsiniz Benim 3.dozdu bunda 3 gün kol ağrısı ve uyuşması çektim ama geçti şimdi
busra05_ Gerekli çok önemli sen ve bebegın sağlığı için, ben tek doz oldum suan 31. Haftamdayım ağrım sadece o gun vuruldugunda oldu gectı gıttı
Basakparlar Sevimaltnn gerekli tabiki ertesi gün hafif bi ağrı oluyor ham olmuş gibi o kadar hemen geçiyor ilk doz oldum bir kaç güne de ikinci doz olacağım
2Princess1Mom Sevimaltnn Gerekli tabiki de. İlk gebelikte 2 doz oldum. Şimdi ikinciyi bekliyorum. İlk dozunu 20. Haftada oldum. Vurulduğum gün ve ertesi gün kolum ağrıdı. Ertesi gün özellikle kolumu kaldıramıyor, üstüne yatamıyordum. 🤭 Bayramdan sonra 2. Dozu olacağım.
Han23 Sevimaltnn 2 doz oldum ben de ilkinde kolum 3 gün inanılmaz ağrıdı ve ilk gün halsizlik yaptı. 2. Doz sadece 1 gün kolum ağrıdı sonra atlattım :)
edacnr96 28.haftamda tek doz oldum. 2.doz şart değil ama bu tek doz seni sadece bir sene korur dedi sağlık ocağındaki ebe. 2 gün ağrı yaptı bende. Ama bence olun eğer yakın zamanda olmadıysanız, bebeğe de koruyuculuğu geçiyor ilk zamanlar için en azından.
YaseminNurcanSu Her iki hamileliğimde 2 doz vurundum suan 23+4 haftaligim 1 doz vurunmam yetermis haftaya vuruncam
Ayselcnt Sevimaltnn daha öncede olduğum için bu hamileliğimde tek doz oldum.. ağrı sızı olmadı..sadece üzerine yattığım zaman ağrıyordu ki aslında hemşire sormuştu hangi tarafa vurayım diye..ben yanlış yere vurdurdum..
Esma006 Sevimaltnn halam olmuş kolunu kaldiramamis 3 gün boyu bende grip atlatiyorum grip iken vurmadilar iyileşince artık zorunlu değil isteğe bağlı ama vurul derim doğum esnasında herhangi virüs bakteriden seni bebeği koruyor diye biliyorum
Merloza Sevimaltnn bende garip şekilde uyku yaptı. Küçük iğne ucu ile vuruluyor artık, hissetmiyorsunuz.
Gulsenbck Sevimaltnn bugün oldum sabahtan beri bişey yoktu ama biraz önce kolum ağırlaşmaya ağrı yapmaya başladı kaldıramıyorum ilk hamilelikte 1.snde olmamıştı ama 2. Side aynı olmuştu inşallah hemen geçer. Bence gerekli bütün mikroplardan hem bebeği hem seni koruyan bişey ben olması yönündeyim