Arkadaşlar happykids geçtim ama orada burası gibi kimse aktif değil.
4 günlüğüz bebeim kusuyor bugün 2 3 kere kustu doktor kontrolüne gittik sabah aslında doğduktan sonra da sarılığı çıktı yarın kontrole gideceğiz ama kusunca endişelendim iyice normalmi sizce 😔