Kızlar ilk çocuğumda reflü yatağı almıştım ve tepe tepe 3-4ay kullandım çok memnundum bu bebeğimde babyneste heves ettim ama düz babynestlerdense eğimli olması daha iyi olur diye Umay bebekten bu reflü yatağını sipariş verdim çok beğendim eğer almayı düşünüyorsanız buna da bakın
