busrax_ Kızlar bakmaktan benim gözüm mü bozuldu yoksa burada ikinci ince bir çizgi siz de görüyor musunuz? reglime 8 gün var
Lavinia_35 Bende de ilk böyle çıkmıştı bence 2-3 gün sonra tekrar deneyin yada direk kan verin kesin sonuç çıkar
busrax_ Happy_days awox marka. negatif olduğu zamanlar hiç böyle ince de olsa çizgi görmemiştim ilk kez görüyorum bu şekildee
ikizlerin_annesi__ busrax_ canım bende bugün yaptım Awox markaydı buradan öğrendim çok iyi bir test olduğunu yanıltmaz dedi herkes bugün kan verdim 7.7 cıktı 2 gün sonra tekrar vereceğim inşallah
Baliimsid busrax_ benim de çatlamadan sonra 8. Günüm testi baya açtım çizgi var gibi böyle çıktı sizin ki gibi [https://imgyukle.com/i/CWgvMA](https://)
Simge0205 Ben görüyorum gölge gibi ikinci çizgi var sanki ya kız o değilde ne güldüm teste nolmuş öyle kaça böldün testi 😂😂