Eceeeeemmm benim de ilk doğumumdu 10 gün oldu doğum yapalı doktorum 39 da haftaya kadar gelmezse suni veririm diyince ağlamıştım 1 hafta boyunca tüm çevrem daha da korkuttu kendi sancımla nasıl olurdu bilmiyorum belki çok çok kolaydır ama kendi sancımı hiç bilmediğim için suni de çok zorlamadı sadece son 1 saatti falan zor