Zuka12 Beta hcg 6400 fakat kese yoktu iki gün önce kahverengi lekelenmem oldu ağrılarım fakat devamı gelmedi şimdi kesildi tekrar bu akşam gidicem bu durumu yaşayan varmı dış gebelik mi ya da böyle yaşayıp sağlıklı devam eden varmı
mlkkk Zuka12 benimde ikinci gebeliğimde 6500lerde kese gözükmedi kalınlaşma vardı bir hafta on gün sonra kese ve kalp atışını duydum
Serpilinumudu Zuka12 benim 10 binlerden sonra kese gözüküyor sonra boş gebelik olabilir falan diyorlar ikinci defadır böyle oluyo bı tanesini doğurdum şimdi de 25 haftalık olduk canıni sıkma bazen 8 haftaya kadar bebek anca oluşuyor
Emineeediz Zuka12 dün gittim 6600 çıktı, çarşamba gel dediler ama yine kesenin görüneceğini sanmıyorum. Hastane değiştireceğim. Bakalım benimde kanamam 5 gündür fazlaydı dün progestan verdi doktor. Muhakkak kanamam olduğunu söylemelisin
Lavinia_35 Bende 4447 ile öğrenmiştim doktor duvarlar kalınlaşmış kesin gebelik var haftaya gel demişti gerçekten 1 hafta sonra görünmüştü
Zuka12 Lavinia_35 benımde kahverengi lekem vardı düşük dediler hemen sonra ben ısrar ettim kan uyuşmazlığı ıgnesı yaptılar Sımdı kanamam yok kaşık ağrım var ıkı gün gectı gıttım kese var ama sağlıklı gebelık mı bılmıyorum dedi bir hafta sonr abakaricak
Zuka12 mlkkk teşekkür ediyorum bu akşam gıttım kese gözüktü fakat sağlıklı değil mi emin olamadılar sağlıksız gibi dediler bır hafta sonra kalp atışı dedıler ben cumaya normal polıklınıge randevu almıştım sağlıklı gebelikse inşallah cumaya bebek olusur
Zuka12 Serpilinumudu teşekkür ediyorum benımde canım sıkılmadı değil hala netleşemedım inşallah sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza
gokce_erva Zuka12 benim de leke oluyor arada. Kan uyusmazligi da var. Ama ne ilac ne igne verdiler. Kan uyusmazligi riskli mi yoksa
Zuka12 gokce_erva evet kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar bebegın kalp atışını görene kadar Protestan vermiyoruz dediler
Zuka12 Emineeediz benim kanama durdu Progestan vermedıler kalp atışından sonra verıyoruz dediler bende başka doktor arıyorum başkasından fikir almam gereklı cuma başka bir hastaneye gidicem
Zuka12 Lavinia_35 merhaba gittim gördüm yüzük seklınde kalp atışı daha yoktu hafıf oluyor gibi dedı doktor