RveA tabi ki danıştık bu süreçte kafayı yeme derecesine geldim doktorumuz bazı bebeklerin ek gıdaya bu tepkiyi verdiklerini anne sütünü çok sevdiklerini ancak emzirmeyi bırakınca değişebileceğini söylüyordu emzirmeyi bırakmaya ikimizde hazır değildik o yüzden 18 aya kadar devam etti bu durum 18 aylıkken kestim 1 ay nerdeyse aç gezdi daha sonra bi kaç şey yemeye başladı alıştım bu duruma. Yetersiz beslenmeden dolayı bağırsakları yeterli çalışmıyo bu yüzden kabızlığı var yeme durumu düzelene kadar probiyotik takviyesi yapıyorum ☺️