Meraba. 3-4 gün önceye kadar bebeğim çok hareketliydi. Gözle bile görünür şekilde hareketleri vardı. Ama çok azaldı. Tekme bı kac kez oluyor gün içinde ama güçlü değil. Hareket var hiç yok değil kaymasını hissediyorum ve toplanma çok oluyor zaten. Bu haftalarda hareketlerinde azalma olması normal mi?