rumikaa oluşan çizgi bende hamileyken olusmustu dogumdan sonra yavaş yavaş gitti. Göbek için ben eczaneden cırt cırtlı olan modellerden almıştım güzel de ise yarıyor ama benim sanırım sezeryan olduğum için yine de küçük de olsa kaldı gitmedi. Çatlaklar için de kantaron yağı önerebilirim doğum yaparken ebe bana kullanırsan mutlaka fayda görürsün dedi ama ben kullanmadım unuttum. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim. Kızım 2,5 yaşında ama o çatlaklar hala benimle. Sadece renkleri açıldı ilk zamanlardaki gibi göze batmıyor. Hamilelikte 7.aayima kadar hiç catlamadan geldim ama işte genetikte varsa kaçınılmaz son ne yaparsanız yapın çatlıyor insan.