Sumeyyeokmen Kan değerlerimde folatım yüksek çıktı doktor da bırak veya bırakma diyemem kadın doğuma sor dedi ama sormayı unuttum, gebelikte folikasit yüksekliği sorun yaratır mı içmeye devam etmeli miyim ? Başına böyle bişey gelen varmı ?
hayalperest2310 Sumeyyeokmen fazlası zarar diye biliyorum canım doktoruna kesninlikle danış ben olsam almazdım
Selim_Alparslan Sumeyyeokmen Folik asit vücutta depolanan bir vitamin değil. O gün arttıracak bir şey mi yediniz ? Doktoruna sor canım o size söyler. Folik asit vucutta depolanmaz gunluk alınması gereken bir vitamin.