Zaman okadar hızlıki ve ben bititirmedim alışverişi henüz…
Yeni doğduğu zamanda giyilcek kıyafetlerini aldım sadece 0-3 aylık
bi kac tulum,bi kac takım ve uzun ve kısa kollu zıbın..Başka bişey yok 😂😂🙈
Daha eksikler bitmedi kıyafet olarak yeter diye düşünüyorum havanın durumuna göre doğunca alırım diyorum.
ilk cocuğum benimde kış ayıydı onda herseyi rahatca alabildim bu kadar zorlanmamıştım 😂🙈