Kızlar 4+4 hamileyim arada lekelenmelerim oluyor. Ailem şehir dışında. Özel araçla 5-5 buçuk saat. Normalde bayramda gidecektik ama hamile kalınca bilemedim. Doktorum çok önermedi ama dinlenerek gidebilirsin istersen dedi. Muallakta bıraktı beni. Sizde durumlar nedir? Riskli mi sizce ?