Alpgmz Ppapatya36 26 haftalık doğum yapmistim bebeğim 980 gram doğmuştu bu hamileliğimde de 1200 kg di 26+4 de
Angel19 Ppapatya36 siz öğrendiniz mi acaba bende çarşamba günü gidicem 26 haftalık oluyorum merak esi açıkladı
Ppapatya36 crnsydm benim bebegimde 1 kiloymus doktor kilosu az dedi kafamı karıştırdı bana az gelmedi
Mlkrj Alpgmz küvöze falan girdi mi ? Herhangi bir sıkıntı oldu mu? Benimde erken doğum riskim var o yüzden soruyorum
Alpgmz Mlkrj girdi tabi 🫢 75 gün kaldı kuvozde ama hiç emmedi beni sagip verdim anne sütü onun haricinde bir sıkıntı olmadı tek sıkıntımız çok zayıf
Alpgmz Mlkrj şuan kaç haftalıksiniz benim bu hamileliligimde de erken doğum riskim var daha yeni ayaklandim 24 de kısalma oldu şuan ,32+2 yim 1 haftadır dışarıya çıkıyorum
Mlkrj Alpgmz benim de aynı şekilde 24 de kısalma olduğunu öğrendik yatıyorum öğrendiğimden beri 26 olduk yeni , siz maşallah yarılamışsınız yolu inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Alpgmz Mlkrj ilk gebeligim de serklaja rağmen 26 haftalık doğum yaptım bu hamileligim serklaj istemedim sürekli kontrole gittim 2 haftada bir rahim ağzı ölçümü oldu progestan+ magnezyum ile çok şükür bu haftalara geldim tabi yatmanın da etkisi var
Ppapatya36 Angel19 1 kiloymus şu an ama doktor zayıf kalıyor dedi neye göre o şekilde söyledi anlamadm
Alpgmz Mlkrj ilk düştü sonra yükseldi ama sağdan sola dönerken bile dikkat ediyordum yatarak yemek yedim sadece lavabo için ayağa kalkmıştım