wintersun 6.haftada başladı ve o kadar yogun kiii günde 5-6 kez kusuyorum. Her ne yersem max 15 dk sonra cıkıyo. Cuma günü acile gidip serum yedim prilam yazdılar o bir tık rahatlattı ama kesmiş değil tabi. Bugün doktorum başka bir ilaç yazdı daha kullanmadım onu. Arada serum al rahatlatır sıvı kaybını önler dedi 🤷♀️