Kızlar şuan 39 haftaligim doktor 40+3 te baslatiriz eğer suyum sancım bı şeyin olmazsa dedi 4 nisana denk geliyor o da hastsndler resmi tatil de olur büyük ihtimalle ben direk doğumhaneye çıkıp doğum mu olacak diycem ne yapacam bu durumda yada hafta içini mi bekliym