Sule45 Kızlar 28 haftalığım bugün doktora gittim başı aşağı da şuan erken değil mi ben biraz daha ileri de döner diye düşünüyordum
obli Sule45 daha çoook döner 🙃 34+4 teyim normalde baş gelişti sabah hıçkırık tuttu kaburgamın altında kafası 😬 az önce yine hıçkırık tuttu bu sefer de kasıklarımdaydı yani gün içinde bile kaç kez dönüyorlar.
Sule45 obli yaa ben de gerildim döndü deyince çok erken olduğu için ilk gebeliğim bilgisizim biraz bakalım ne olacak