Kubracma Rabbim sağlıkla kolaylıkla nasip etsin inşallah 🙏 sizler tarih belli mi? Dualarınızı eksik etmeyin
Edamy Ben de bugün sabah yatışım yapılacak 39+5 im biraz heyecanlıyım hem de kızımın hareketlerini son kez hissetmenin üzüntüsünü yaşıyorum çok garip bi duygu hem görmek istiyorum hem ayrılmak istemiyorım