poyrazemel Merhaba kızlar 😇çalşan annelere sorum olacaktı. Acaba çalışabilir raporunu Sat'a göre mi ultrasona göre mı verdıler. Bugun 31.haftaya girdik ama Sat'a göre 30+4 üz. Kafam karıstı 🤦♀️
Zynpzhr Son adet tarihine goredir gelişimıne göre dgl 31 de degil hem 32+ da calisabilir raporu alabilirsiniz.