Hsny_6 Canım anneler, çatı muayenesi oldunuz mu? Sonrasında neler yaşadınız merak ediyorum 🥹🙏🏻 Ben bugün oldum 38+0, doktorum ağrı ve kanamalı akıntı yaşayabileceğimi söyledi normal dedi 🙏🏻
Eda-54 Hsny_6 35. Haftamda nstmde ağrılarım çıktı ama hissetmiyordum açılmam var mı diye bakarken çatım için çok dar normal doğum zor olabilir dedi
Srnis Hsny_6 pazartesi günü oldum bende 38+2 iken 1 cm açıklık var dedi eve gelince açık pembe kanlı akıntı geldi. kendimi kastıgım için mi yoksa normal ağrılarımdan bilmiyorum ama muayne sırasında kastıgım için diye düşündüm kalçamın solu baya ağrıyor açıklıkta umarım devam eder elimden geleni yapmaya devam ediyorum cumartesi tekrar kontrol var bakalım
Poyraz07 Eda-54 merhaba banada aynısını soyledı suyum geldı 36+5dogum yapmıstım ilk doğumu sezeryanla olmuştu dar olduğu ıcın:) ama şükür küvezde falan kalmadı şuan 4yasında ıkıncı gebelıgım buda mecbur sezeryan olucak
Periperi13 Bugün 38+3 de çatı muayenesi oldum. Hiç kanamam olmadı doktor 2 parmağı ile kontrol etti. Pelvis kemiğimin dar olduğunu söyledi
ipekveatlas haftamda ilk çatı muayenesi olmuştum doktorum her şey normal demişti. 39. haftamda tekrar baktı 1cm acıklık var dedi doğum olabilir her an dedi ama ne gelen vardı ne giden🤭 bi daha 40+2 de doğum yaptım suni sancıyla
Hsny_6 ipekveatlas merhaba benim suyum geldi 🥹ama sancım yok açılmam 2 cm suni sancı işe yarar mı sabaha kadar sancım gelmezse suni sancı olacağım o da olmazs asezeryan
Periperi13 Hsny_6 ne güzel bana açılma olsa bile kemik dar olduğundan omuz çıkıklığı olur bebekte dedi. Suni sancıyla zaten doğuramazmışım. Mecbur sezeryan
ipekveatlas Hsny_6 evet önce suni sancı takıldı acılmam yok gibi biseydi. 3 cm olana kadar beklettiler sancılar dayanılmayacak gibi değildi zaten sonra epidural yapıldı
Eliffyamann ipekveatlas benimde acilmam 1 cm kadarmış suni verildiğinde ne hareketler yaptin canım 3 olmasi icin yoksa kendiliğinden mi oldu