zynpknt Cerenbezik şuan takipteyim ama son zamanlarda yüksek büyük ihtimalle başlıycam insülinin bebeğe hiçbir zararı yokmuş ama şekerin var maalesef o yüzden kullanmak gerekiyor diyetle düzelmediyse