arasmoms_ benim ilk gün geldi aslında ama o kadar azdı ki yarım saat hemşire el ile sağdı 10ml bile çıkmadı bebeğim kuvözdeydi 3.gün gibi tam gelmeye başladı. Bestlak damla, komposto, bol su içtim pompayla sağım yaptım o şekilde arttı zamanla. 11günlük olduk 2 gün küvözde kaldığında fazla yedirmediler bide mama verdiler hafif sarılık olmuş birkaç gün mama meme beraber götürücez sonra tek memeye dönecek insallah. Sarılık olmasındansa mama verin bence çekinmeyin