Fadimeeeee Canım bende 11+1 hamileyim ilk test yaptığımda çıkmamıştı lavaboda unutmuşum tekrar gittiğimde gördüm çift çizgi olmuştu hemen o gün hastaneye gittik beta hcg testi yaptırdık 1.5 saat sonra pozitif çıktı umarım vardır canım hayırlısı olsun🥰