Nur_kybs Kızlar 23. Haftaya girdim ilk hamileliğim doğumu hem sabırsızlıkla bekliyorum hemde çok korkuyorum benim gibi olanlar varmı?
Momygueen Nur_kybs bende 22+5 im yavaş yavaş korku gelmeye başladı 16 haftadan sonrası çok hızlı geçti hem korku hem heyecan hem merak hepsini yaşıyorum 🫢
Nilayy95 Nur_kybs 25.haftamdayım ikinci gebeliğim bende hem zaman çabuk geçsin istiyorum hemde yinede doğum sonrası ağrılar aklıma geldikçe korkuyorum . Çok normal 🌸 ama bebişi kucağa alınca hepsi gidiyor
Nur_kybs Momygueen evet ya ilk haftalar geçmiyordu şimdide yokuş aşağı iner gibi hızlandı sanki günler
Momygueen Nur_kybs aynen öyle hızlı geçiyo derlerdi inanmıyodum ama şuan 30 a ne kaldıki diyorum 30 dan sonrasıda hazırlık telaşıyla geçerse hop doğum 😁