Havva03 hata sende o halde niye hizmet ediyorsun ki ay kimseyi ağırlamam asla, gelen bana yardıma gelsin, çocuklar bir yandan ameliyat bir yandan bir de hizmet mi edelim, kimsenin bir yerini kaldıramam hiç kimse benden önemli değil, öyle bir hata yapma bu sefer bari, senin evine o haline yemek, aş, hizmet beklemeye gelen gelmese de olur arkadaşım, kendini ezdirme her şey güzel geçer 😉