Hamiş annelerim merhaba. 36+2 deyiz bugün itibari ile. Normal doğum düşünüyordum her zaman. Ama doktorum kilosu fazla olduğu için ya erken doğar ya da sezaryen olur dedi. Bir de gelişimi hep 2 2 buçuk hafta önden gidiyordu. Şeker yüklemesinde vs hiçbir sorun çıkmadı her şey yolunda. Hamileliğimde de hiçbir sorun yaşamadım çok şükür. Bebek kilolu ve gelişimi ilerde diye doktor her gittiğimde tereddütlü konuşuyor. Şeker yükleme sonucun nasıl yüksek çıkmadı, bebeğin kilosu neden bu kadar yüksek, diyetisyene gitmen lazım gibi gibi şeyler söylüyor. Şu ana kadar toplam 8 kilo aldım. Hiçbir şikayetim de yok. Böyle söyleyince korkuyorum, aklımda binbir türlü şeyler kuruyorum. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ya da bir önerisi olan 🥲