Zeyneppp16 Hsg sonrası görüntü bu şekilde sizde nasıl daha biraz önce çekildim doktor rapor çıksın öyle konuşuruz dedi
Nur3524 Zeyneppp16 canim tüplerin acik gözüküyor ama rahim şekli hakkında bilgim yok ama oda iyi benziyor
Zeyneppp16 Sena1359 anestezili değildi. Ve gerekte yok canım aynı adet sancısının yoğun günündeki o sancı gibi bir agrı oldu bende ve sadece ilaç ilk verildiğinde ol iki uç saniyelik birşeydi. Anestezi almaya hiç gerek yok yani
Sena1359 Zeyneppp16 sağ ol canım içimi rahatlattın bende almak istemiyorum biraz diş sıkmak gerek öyleyse
Zeyneppp16 orkidemm_ onu bilmiyorum sitede baktıgımda ilk boş sonra dağılmış gibi görünen sonrada tüplerden geçen gözküyor. Ama, sıraya göre mi koyuldu bilmiyorum
Zeyneppp16 Innerglow raporun çikinca doktorunla konuşursun dedi çeken kişi. Daha bugün çekildim. Raporda 1 haftayı bulur dediler
Innerglow Zeyneppp16 aaa öyle mi ilk defa duydum hemen çıkar normal yani bende çekildim bu ay ama rapor vermediler doktor ekrandan gördüğünü söyledi bana da
Zeyneppp16 Innerglow hmm öyle söyledi bana. Peki sizinki normal geldiyse görüntüler benziyor mu benimkiyle
Innerglow Zeyneppp16 benziyor canım benim rahim şeklim biraz daha sıkıntılı ama senin gayet güzel profilime bakabilirsin var fotoğraf