Suzan60 doktor dediki tikiş atalım ben istemedim dedim pessari diye bişey var rezin rahim ağzına koyuluyor onu yapsın oda dedi 24 haftada yapalıirim. Bende şuan 17+4 proloton iyne oluyorum 3 günde bir ve progestron hap ama kahve akıntl var koyu.
AYNI DURUMİ YAŞAYANLAR YARDIM EDE BİLİRMİİ???