Bsrabzkrt Evett 4 ay bitti nasılsınız ne durumdasınız Kızlar benim eski enerjim geldi kusmalarım durdu arada bir öğürme geliyor oğluşum yeni yeni kendini hissetirmeye başladı çok mutluyum artık göbek çıktı 😀😊😊
Miinniik Bsrabzkrt bende 19.haftadayim halsizlik ara sıra yokluyor ama iştah iyi 😃 sadece sürekli tansiyonum düşüyor başım dönüyor doktor yapacak bisey yok dedi böyle böyle bitecek kavuscaz insallahh
Bsrabzkrt Miinniik bende de bu hafta bir baş ağrısı başladı ara ara geliyor tekrar geçiyor neden acaba
Papatyael47 Bsrabzkrt maşallah canım bende 16 haftalıkkwn devlete gittim kiz dedi başka doktora gorunmedim
Adamasal2 Bende de son 2 gündür ayak taban ağrısı ve şişlik başladı sanırım bayram diye kendimi biraz yordum ondan oldu