Arkadaşlar hamilelik gerçekten psikolojimi bozdu. Kendimi çok yetersiz hissediyorum. Ev temizliğini bıraktım. Yemek yapamıyorum. Mide bulantılarım had safhada. Bir de dr. Ferro sanol diye bir demir ilacı verdi o daha da kötü yaptı mide hassasiyetimi. Ne zaman gececek umudumu kaybediyorum artık. Canım su içmek bile istemiyor. Makarna ve ya bu tarz sağlıksız yemeklerle besleniyorum. Ailem uzakta bana yemek yapamıyorlar. Çok sıkıldım kendimi çok aciz hissediyorum.