DuruDefne_mommy Nurellaaaaaaa1212 teşekkür ederim canimmm iyiyim çok şükür betam artışa geçti ama keseyi görmek için 10 nisanı bekliyorum sen nasılsın napıyorsun 🥰🥰🥰
Nurellaaaaaaa1212 DuruDefne_mommy iyii ben keseyi gördüm bebeyi göremedim bayhramdan sonra gidicem kendimi strese sokmuyorum beklicem bakalım 😂
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ yok canım ama şuan gitmenin bi manası yok sağlık ocağındaki hemşire de öyle dedi şuan gitsem keseyi göremeyeceğimi söyledi bende o yüzden 10 nisana randevu buldum garanti olsun diye sen naptın
ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy sizinle aramızda 2 gün var sanırım adet gecikmesinde . Keseyi kaçıncı haftada görebiliyoruz acaba biz şuan hanileysek kaç haftalıgızdır
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ uygulamaya göre 4 hafta 3 günlük gözüküyor benim ama doktora gitmeden bilemem belki daha ileri belki daha geri kesede 5 haftadan sonra gözüküyor galiba