Kızlar gebelik şekerim var takipler güzel gidiyor şükür açlıklarım düşük çıkıyor bazen her neyse bugün yarın baklava yedim bi şekerimi ölçüyüm dedim yemekten 2 saat sonraydı galiba 170 çıktı ama inanmadım çünkü belli ediyor yükselince sokra tekrar öbür parmağımla ölçtüm 135 çıktı hangisine inanmalıyım sonra hemen yürüyüş yaptım 10 dk yürüdüm 110 oldu ilk defa böyle oldu böyle yükselmeler sorun olur mu acaba hemen düştü de bişey olur mu kafam karıştı