Benimde cumartesi 136 çıktı beta hatta o gün adet olmam gerekiyodu gebelik testiyle pozitif olduğunu gördüm pazartrsi sağlık ocağında vrrdiğim 265 çıktı. Yani iki gün arayla çıkmış oluyo ama sağlık ocağındaki ebe beni biraz endişelendirdi sizce nasıl ?