Bkt33 Benim ikili testim yaş faktöründen dolayı riskli çıktı, doktorum perinatoloji bölümüne yönlendirdi. Bu süreç nasıl işliyor, ultrason muayenesi mi yapılıyor ilk yoksa başka tahliller falan mı isteniyor .
Zeynepnur10 Bkt33 merhabalar benim de ense kalınlığı yüksek diye o bölüme yönlendirdiler orada detaylı bir şekilde ultrasondan bakılıyor
Glhayat_54 Bkt33 benimde yaşdan dolayı riskli cıktı ikili testim. Perinatoloji bölümü 45 dakika ultrasonla baktı ve başka bulgu görmedi bebekle ilgili cok şükür. Sadece bebeği besleyen damarda çentik gördü beslenmesini engelleyebilir dedi. Ve bu yüzden de kan sulandırıcı kullanıyorum.. İçinizi ferah tutun riskiniz var diye kötü sonuc almazsınız ama mutlaka perinatoloji bölümüne gözükün bebeğin herseyini inceliyolar. Belki ikili testim riskli cıkmasaydı çentik durumundan bile haberim olmayacaktı. O yüzden iyi yönünden duruma bakın moralinizi bozmayın.🌸
asli0101 Bkt33 ikili taramam da down sendromlu dediler yüksek çıktı yaşa göre benimde ben 27 yaşındayım fetal dna yaptırdım sonucu bekliyorum umarım kötü gelmez çünkü amniyo sentez ya da plesanta dan örnek alımı dediler
Bkt33 Zeynepnur10 teşekkür ederim ya kaç gündür randevuda bulamıyorum çok kafam karışık . Daha 29 yaşındayım risk çıkmış ne alakaysa
Parinas Bkt33 bakılan iki değerle de alakalı olabilir. Sigara varsa da etkiliyor. Ben 31 de hamile kaldım şimdikine risk çıkmadı. Yaşla ilgisi olduğunu sanmam. Yengem 41de hamile kaldı onda bile çıkmadı. Detaylı ultrasonda herşeyine bakarlar kalpte beyinde bişey var mı vs diye herşey açıklığa kavuşur merak etmeyin. Ama riskli çıkan da çok duyuyorum sağlıkla ilerliyor sizin de öyle olur inşallah
Zeynepnur10 Bkt33 bence çok endişe etmeyin yaşınız risk oluşturacak bir yaş değil beni de iki defa oraya yönlendirdiler bir de evet oraya randevu bulmak nerdeseyse imkansız biz doktor direkt yönlendirdi diye gittik ama şimdi detaylı ultrasona gidicez iki haftadır asla randevu bulamıyorum
KLORAKHANIM Bkt33 ben ilk gebeligimde 27 yaşındaydım bende de çıktı ufak bir risk ama sorun çıkmadı 4lğ taramaya gittim 21. Haftada sanırım yanlış hatırlamıyorsam
Bkt33 Parinas anladım , sigara alkol kullanmıyorum . Sporcuyum. Genetikte aile geçmişinde bir sıkıntı yok. 7 yaşında sağlıklı bir kızım var. Böyle bir sonuç beklemiyordum . Ultrason muayenesinde bebeğin gelişimi iyi bir sıkıntı yok dedi doktor . Diğer sonuçlar çok iyi sadece yaştan dolayı risk çıkmış dedi anlamadım bende
Bkt33 Zeynepnur10 evet ya benim doktor o bölüme kayıt açtık siz 182 den randevu alacaksınız dedi . Arıyorum kayıt açılmamış diyorlar , kaç gündür bununla uğraşıyorum
Bkt33 Glhayat_54 ya çok teşekkür ederim içim rahatladı biraz insanın başına gelmeyince anlayamıyor tabi , sizin içinde çok sevindim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️🌺
Minnonunannesi Bkt33 benim de risk çıktı direkt doktorum Fetal DNA istedi en net sonucu orda alırız diye maalesef ki sonuç iyi gelmedi şimdi bayramdan sonrayı bekliyorum Aminiosentez yapılacak bebeklerin keselerine bence fetal DNA yaptırın en kesin sonucu alırsınız içiniz rahat eder
Parinas Bkt33 inşallah bi sorunla karşılamazsınız. Yaş yüksek değil bence doktor niye öyle dedi bilemiyorum ama umarım korktuğunuza uğramazsınız. Perinatoloji bulunan bir devlet Hastanesi’ne gidip muayene olup sonucu gösterirseniz perinatolojiye gönderecektir. Ya da kendiniz ücret ödeyerek özel muayenehanesi olan bi yere gidebilirsiniz. İçiniz rahat eder
Busss3541 Bkt33 yeşil alan açılması gerekiyor hastaneyi arayıp kadın doğum sekreterine baglanabilirsen iyi de birine denk gelirsen hemen açarlar yoksa da hastaneye gitmen gerekiyor
cerengeredeli Bkt33 sabah 9.58 e alarm kurup tam 10 da mhrsye giriş yaptım baktım randevuya o zaman bulabildim ben. Çok çabuk doluyor gerçekten
Brcu145366 Bkt33 İstanbul’da olsaydın benim gıttigim doktoru tavsiye edıcektım canım.inşşalh iyi bi doktora denk gelirsin 🌺
Bkt33 Parinas kaç gündür bende randevu almak için uğraşıyorum . Özel bölüm olduğu için vermiyorlarmış ama doktorum ben kayıt açtım sen 182 den al dedi . 182 yi arıyorum kayıt açılmamış tekrar doktora git diyor . Şimdi doktora randevu almaya çalışıyorum o da yoğun her dakika randevusu olmuyor en az 15 gün önce almak gerekiyor . Olmadı özele gideceğim
Glhayat_54 Bkt33 aslında herseye hazırlıklı olmak lazım.. Tarama testleri yapılsın yapılmasın Allah bi şekilde sınıcaksa sınar o yüzden Herşeye kendini hazırlamak lazım. Olası bi durumda Bebeği aldırcam derseniz Amniyosentez yaptırın zaten doktorlarda bu şekilde söyler.. Aldırmam dersen,ne gelirse Allahtan deyip tevekkül edip herseye hazırlıklı olman ve hamileliğinin tadını cıkar derim.. Amniyosentezinde riski var düşük yapabilir yani hiç bişeyin garantisi yok.. ikili tarama testleri aslında cok önemli değil.. Ama detaylı ultrason ve perinatoloji bölümünün detaylı bakması cok cok daha önemli. Kafanı bulandırma moralini bozma. Genetik olan hastalıkların çaresi yok ama başka olası durumlarda müdahale edilcek seylerin önlemini alabilirsin. Hamileyken yada doğumdan sonra müdahale edilebilir o yüzden detaylını aksatma hayırlı güzel haberlerle gelirsin inşallah..🌸💕
Bkt33 asli0101 inşallah güzel sonuçlar gelir canım benim , benim de diğer bulgular normal bu yaş faktörü 1000 lerde olması gerekirken benim ki 1500 lerde .
hemsireblog1 Bkt33 ikili taramanın doğruluk oranı %70 kadar. Benimde bebeğim için down sendromlu olabilir dediler. Rapor sonucundaki grafikte riskli alana yakın olduğundan dolayı sırf böyleymiş gibi konuştular. Bu sonucu da ben perinatolojide öğrenmiştim zaten. Fetal dna testi yaptırdım sonucu temiz geldi. Yanılma ihtimalini göz önünde bulundurabilirsiniz yaşınız büyük değilmiş