Pelnztrk canım bu uyuşmazlık farklı bir durummuş pozitiflik nefatiflik değil kan grubu farklılığı sebebiyle oluyormuş. Kaç günlük? Bizim 1. GÜN 12ydi 3. GÜN yine 12 çıktı 6. GÜN yine gittik bu sefer 14 çıktı hem kanda hem de ateş ölçer gibi bi şeyle ölçtüler. Ya ben 2 saatte bir ve her istediğinde emziriyordum bugün hemşire saatte bir emzir dedi çocuk uyanmıyor 1 saatte bir olunca bende çok zorlanıyorum. Bende korktum ama pozitif düşünmeye çalışıyorum inşallah yükselmez. Bende de bir sefer parça parça bi sefer de sümüksü bir kusma oldu, parçalı kusma sindirim göstergesi, sümüksü ise geniz temizliğiymiş. Direkt sıvı gibi kusmuyorsa korkma. Sıvı gibiyse o da fazla beslendi mide almıyor demek. Ablam da doktor benim mavi florasan ışık iyi geliyor dedi sarılığa, gece lambası şeklinde takılanları varmış yarın bir baktırıcam eşime inşallah faydasını görürüz