Deryossss Güzel annişler ikili tarama yaptırdım adetime göre 15 haftalık gebeliğin ultrason da 17 çıkıyor dediler böyle olan var mı hamile kalıp adet görmüşsün diyorlar bilgisi olan yazsın lütfen
poyrazmom_ Deryossss 32. Haftaya kadar hep 10 gün önde gidiyodu sonradan haftasını yakaladı 2 hafta önde ya da geride olması normal bi durum diye biliyorum