Kızlar 7 haftalık hamileyim doktor kontrolüne gittiğimde geç döllenme olduğunu 6 haftalık gebelik olabileceğini söyledi keseyi ve bebeği gördük ama kalp atışı daha oluşmamıştı ara ara lekelenmem oluyor çevremden sağlıksız gebeliklerde böyle durum olacağını duydum aranızda böyle bir şey yaşayan var mı içim hiç rahat değil