Kucukmom aynı ben o kadar sıkıldım ki sürekli serum yemekten defalarca nst çektirmekten. Benimde o haftalarda çıkmıştı şuan 36 haftalım hamileyim her hafta kontrole gidiyorum hepsinde bi sorun . Sonnhaftalar dikkat etmekte fayda var vede ihmal etme derim çok agrın olunca git. En son muayene gittiğimde bi gece önce çok sancım vardı ve gitmemiştim nasıl olsa muayene olucam diye doktorum çok kızdı agrın sancın olunca hemen acile dedi. Erken dogum riskim var.