gozde-3535 Merhaba herkese🌸😊 Aren ismini erkek bebeğine koyan annelerden görüş istiyorum zor bi isim değil ama eren diyenler oluyor mu bi de en önemlisi karaktere yansıması nasıl sakin mi çocuklarınız hareketli mi😊
Ebruaslan-21 Benim oğlumun adı Ali Aren söylerken çoğunluk eren diyor tabi 😊 ama çok ağlayan bir çocuk 4 yaşında herşeye ağlar mız mız biraz ben çok zorlanıyorum ama herkeste aynı olur mu bilmiyorum 😅
Bkt33 gozde-3535 çok akıllı maşallah 😄 hep dışarıya çıkıp oyun oynamak istiyor , babasına çok düşkün . 2.5 yaşında