KLORAKHANIM Kızlar bugune kadar hiçbir endişe heyecan yoktu hatta kan bile vermedim direkt 7-8. Haftada gidip kese ve kalp atışını görürüm dedim gitmedim ama 2 gündür içimde bi korku var ya saglıklı degilse diye…
G-l-y KLORAKHANIM Canım bende senin gibi yapmıştım sadece bir kere kan verdim 6+6 da gitdim doktora hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk bende çok endişeliydim duyunca çok mutlu oldum inşallah sende görursun bugün endişe hiç bitmiyor 8+3 oldum diğer kontrolüm Perşembe günü yine çok heyecanlıyim
Yenibirannee KLORAKHANIM ay bende yoldayım 7. hafta gecen hafta bebısı goremedık ıns bugun göruruz canım ıcımize ferahlık versın Rabbim 🥰
Sevinc44 KLORAKHANIM içini ferah tut lütfen kotu şeyler düşünme, umarım dinlersin kalp atışlarını için rahatlar 🙏🏻❤️❤️
KLORAKHANIM K kadar çok tesadüfen saglıksız gebelik ve 7. Haftalarda düşük gördüm ki artık tedirgin oluyorum
Kikiriki KLORAKHANIM ya bende sizin gibiydim özellikle burda sürekli düşik, kalp durması vs ile ilgili başlık görmekten psikolojim alt üst olmuştu. Her şey yolundadır siz lütfen stres yapmayın
KLORAKHANIM G-l-y umarım saglıklıdır benimki de kalp atışını duysam yeter 🫠 sonrasında sakin olurum ben, umarım sizde saglıkla kucagınıza alırısnız 🌹🧿🥲
G-l-y KLORAKHANIM Bende öyle diyordum ama durup durup bir endişe buluyorum kendime 😄Amin canım teşekkür ederim 🌹🌹
Yenibirannee Hifaakim ben ılk beta verdigımde 5+2 haftalıktım 2400 dü 1 hafta sonrasında gıttım sadece keseyı gordum
KLORAKHANIM Hifaakim ben sadece evde test yaptım kan da vermedim kontrole de gitmedim canım yarın ilk kez gidicem
Hifaakim KLORAKHANIM anladm cnm bende testle öğrendim bakalm bende kan vericem betaya göre biraz bekleyip doktora gidicem
S-nur1 KLORAKHANIM Keşke ilk kanı verseydınız canım testler maglum çok yanıltıcı en azından beta takibi yapsaydın inşallah hayırlısıyla götürüsün bebişi