Leylabngll GezenTavuk_2 evet artımed esım almış bunu ama tekrar gönderdim awoks aldırmaya bı kaç saat sonra onu yapıcam bu arada 5 6 dk ıcınde çıktı bu artımed
GezenTavuk_2 Leylabngll yaaa eğer awoxta çıkarsa vardır bu test için konuşmak istemiyorum çünkü yalancı pozitif çok veriyor benim 2 dk içinde çıkardı kan 2.0 dı.
ikizlerin_annesi__ Leylabngll Awox yaaa kan verdim inşallah vardır sağlıklıdır 🙏🏻dualarınızı bekliyorum
ikizlerin_annesi__ Sevval_uyar_55 Allah razı olsun Allahım isteyen herkese tez zamanda kolaylıkla nasip etsin inşallah 🙏🏻
ikizlerin_annesi__ Ksksksk aynen inşallah çarşamba günü yine kan vereceğim inşallah artar değerim dua edin inşallah 🙏🏻
Mismis35 ikizlerin_annesi__ test awox ise benimde bu şekilde çıkmıştı ve beta 19 du şuan 6 haftalık ben de reglime 4 gün kala bakmıştım test duruyor hatta
Sevval_uyar_55 ikizlerin_annesi__ canım iki gün sonra tekrar ver yükselmişse korkma benimki 5.49çıkmıştı iki gün sonra 22 oldu sonra katlanarak artmaya devam etti
Mismis35 ikizlerin_annesi__ 19 betayı gördüğümde dayanamayıp 22 saat sonra bi daha yaptırmıştım 44 olmuştu çok hızlı yükseliyor merak etme. İnşallah bebişin seninledir 🙏
ikizlerin_annesi__ Sevval_uyar_55 öyle mi bmyle şeyleri duymak moral oluyor inşallah benimde hayırlısı işe artar
ikizlerin_annesi__ Sevval_uyar_55 bugün ilk defa karnımda adet olacakmışım gibi Ağrı sık sık idrar ve bacaklarımda sızı var normal mi sizce ?
ikizlerin_annesi__ Mismis35 ayyyy inşallah dualarınıza talibim lütfen dua edin Allah isteyen herkese nasip etsin