Busra2013 ben hipertansiyon hastasıyım, yani uzun zamandır tansiyon ile bogusuyorum 🥹
Tansiyonum çıktığında, ayaklarımı vucudumdan yüksek yere kaldırıp uzanıyorum, derin derin nefes alıyorum, sade maden suyu (özellikle inisdibi) içine yarım limon sıkıyorum ve kendimi iyi hissetmek adına kalan limonun yarısını, üç çorba kaşığı yoğurdun üstüne sıkıp yiyorum. Serin yerde durmaya, serin kalmaya çalışıyorum 😊 (tansiyon ilacı kullanmiyorken yaptıklarım)